Prestižní konference a kongresy
pro zahraniční i české firmy

  • 38 sálů různých rozměrů
  • Využití pro 40 až 4500 osob
  • Ideální lokace v Praze
  • Ubytování ve STAGES Hotel Prague
  • Vlastní catering
Kontaktujte nás

Prostory přizpůsobíme typu vaší akce

Konference a kongresy

Hledáte místo na firemní jednání nebo na velký mezinárodní kongres? U nás naleznete vše – 38 sálů o velikosti od 40 do více než 4500 osob, prostory na registraci, doprovodnou výstavu a catering. Flexibilita sálů umožňuje jejich vzájemné propojení v různých kombinacích a nalézáme tak vždy nejlepší prostor pro Váš event. Zadejte nám svá přání a potřeby, zbytek nechte na nás!

Nezávazná poptávka

Firemní akce na přání

Vánoční večírek, firemní oslava, galavečeře, představení nového produktu a cokoli dalšího – to vše lze uspořádat u nás, a to v počtu až 4500 pozvaných hostů. Spolupracujeme s profesionálními dodavateli, kteří pro Vás zajistí nezapomenutelný zážitek, efekty, známé interprety, nebo naopak především zajímavé a alternativní účinkující a dekoraci dle Vašeho zadání. Pokud je to pro Vás důležité, musí to být v O2 universum!

Nezávazná poptávka

Galavečery a plesy

Naše prostory spolu s cateringovými službami nabízejí unikátní možnost zajištění skvělé akce na klíč. Fine-dining, servírovaná večeře, galavečer s unikátním setupem nebo školní ples? Spolupracujeme se skvělými partnery, kteří Vaši akci obohatí o nezapomenutelný program, originální dekorace a technické vybavení.

Nezávazná poptávka

Reference z akcí v O2 universum

Jarní event K+B

  • Pořadatel: K+B
  • Délka akce: 1 den
  • Účastníků: 450
  • Využité sály: Sály C + D

Jarní event v O2 Universum byl mimořádně vydařený! Stovky hostů, stovky nových produktů napříč všemi segmenty elektra, příjemná hudba i zábava a v neposlední řadě také několik stovek ginů s tonicem. To vše přispělo ke skvělé atmosféře a úžasnému dni pod patronátem obchodní skupiny K+B. Velké díky všem váženým hostům, partnerům akce i realizačnímu týmu! Budeme se na Vás opět brzy těšit!

Retail in Detail, Digitech 2022

  • Pořadatel: Blue Events
  • Délka akce: 2 dny
  • Účastníků: 1500
  • Využité sály: B1

POPAI DAY

  • Pořadatel: Popai Day
  • Délka akce: 1 den
  • Účastníků: 1000
  • Využité sály: B1

Coop

  • Pořadatel: COOP Centrum družstvo
  • Délka akce: 1 den
  • Účastníků: 500
  • Využité sály: B

CIO Agenda 2023

  • Pořadatel: Blue events
  • Délka akce: 1 den
  • Účastníků: 1000
  • Využité sály:

Naši spokojení klienti

Detailní pohled na naše prostory

Brožura ke stažení

Patro 1

1 710 hostů

Na tribuně sálu A

2 foyer

3 000 m2

Prostor foyer

Konferenční sál  
Toalety  
Catering  
Kanceláře Schody
Půdorys Podhled Rigging
Prostor Patro Plocha (m2) Kombinace sálů (m2) Jednotlivé sály Kombinace sálů Výška (m) Povrch Max. velikost vchodu (mm) Místo pro rigging (maximální zatížení) Kapacita Kombinovaná kapacita Plátno (rozměr) Data-projektor
Délka (m) Šířka (m) Délka (m) Šířka (m) Divadelní uspořádání Školní uspořádání Divadelní uspořádání
Foyer sálu A
(výstavní prostor)
1 3000 x x x x x 3.5 stěrka 2200x2100 x x x x    
Sál A 0-2 800 1050/1710* 38.90 20.20 57.7* 30.1* 13 stěrka 6000x4200 1.5 t (173 x 1.5 = 259.5t) **** 3800*** x 3800*** ne ne
* krytá kongresová tribuna, krytá výstavní tribuna | ** nepravidelný půdorys | *** 725 osob na balkoně a 936 na hlavní ploše | **** při použití haly E nesmějí být použity kotvící body mezi osami T8 a T11 | ***** 100 osob na balkoně
Plánujete akci?

Napište nám!

Tento formulář je chráněn technologií reCAPTCHA společnosti Google. Přečtěte si více o ochraně soukromí a podmínkách služby.

Můžete mít krásný prostor nebo dokonalý produkt, ale to nestačí.

Potřebujete ty správné lidi, kteří budou prodávat místo, které by oni sami upřímně doporučili.

My takový tým máme

Marek Chmátal, Business Director

Tým